You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים א' - קלאסיקו מחלקות נוער בגמר הגביע
בערב יידעו מול מי ישחקו בגמר. שחקני מכבי ת"א דרום והצוות (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)

ילדים א' - קלאסיקו מחלקות נוער בגמר הגביע

מכבי ת"א דרום ומכבי חיפה "מיכאל" הן צמד העולות למשחק גמר גביע המדינה, לאחר שניצחו בצורה משכנעת את יריבותיהן במשחק חצי הגמר

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מכבי ת"א דרום ומכבי חיפה "מיכאל" הן העולות לגמר גביע המדינה, לאחר שניצחו את יריבותיהן במשחקי חצאי הגמר, שנערכו באצטדיון הלאומי בר"ג. ראשונה לנצח הייתה מכבי ת"א 0:5 את מכבי הרצליה, לאחר מכן מכבי חיפה ניצחה בהפרש ניכר את מכבי עמישב פ"ת. שתי הקבוצות ייפגשו למשחק פיקנטי והן למעשה מצטרפות להישג שעשו מוקדם יותר קבוצות ילדים ב' של שני המועדונים, שייפגשו גם הן במשחק הגמר.

מכבי הרצליה ייצגה בכבוד את המועדון ואת העיר בעצם ההגעה למעמד וריגשה רבים, כשעלתה לכר הדשא עם חולצות הנושאות את תמונתו של חלוץ העבר, ליאור אסולין ז"ל - בוגר מחלקת הנוער וקבוצת הבוגרים של המועדון, שנרצח במסיבת הנובה ב-7/10. קבוצת ילדים ב' של מכבי הרצליה נקראת על שמו של המנוח בחודשים האחרונים.


בדקה ה-15 מסירה של עמית יהייס מצאה את גיא ללוש קרוב לשער וזה בעט מקרוב לרשת - 0:1 למכבי ת"א.

בדקה ה-26 עמית יהייס השתלט בצורה מצוינת על כדור ברחבת הרצליה, היתל בשחקן יריב ובעט לרשת וקבע את תוצאת המחצית הראשונה - 0:2 לזכות מכבי ת"א.

את המחצית השניה פתחה מכבי ת"א עם שער מהיר. הגבהה לרחבת הרצליה יצרה ערבוביה קטנה, גיא ללוש בעט בסיומה לרשת והשלים צמד - 0:3 למכבי ת"א.

בדקה ה-64 נכבש השער היפה במשחק. לירז יונטנוב השתלט ברחבת הרצליה על כדור שהוגבה לעברו, תוך הקפצת כדור היתל בהגנת הרצליה ובעט לרשת - 0:4 למכבי ת"א.

בהתקפה האחרונה של המשחק היה זה הזמן של אמיר אלנקיב לחדור לרחבת הרצליה, לבעוט לרשת ולקבוע את תוצאת המשחק - 0:5 לזכות מכבי ת"א דרום.

במשחק חצי הגמר השני ניצחה מכבי חיפה "מיכאל" 1:10 (1:5 במחצית) את מכבי עמישב פ"ת, שראויה למחמאות על עצם היותה הקבוצה הראשונה בהיסטוריה של המועדון שמגיע למעמד הכה יוקרתי והנכבד. לזכות עמישב כבש שער מצמק: אסף שהרבני. את השערים לזכות מכבי חיפה כבשו:
נועם גולדנברג - שלושער, רואי אברהם, לירוי רמלר, אריאל דורה, מוחמד אבו אחמד, מיכאל כץ ואיתמר אוליאל.


שתפו אותנו